زد و خورد پرسپولیسی‌ها به نفع استقلال

در آخرین روز هفته بیستم لیگ برتر، پرسپولیس و گل گهر فرصت صدرنشینی را از دست دادند.

زد و خورد پرسپولیسی‌ها به نفع استقلال

به گزارش هفت ورزشی ،هفته بیستم لیگ برتر با شکست پرسپولیس و گل گهر به پایان رسید.

دو تیمی که هر یک می توانستند با کسب سه امتیاز به صدر جدول صعود کنند، با شکست های خارج از خانه بدرقه شدند؛ آن هم مقابل دو سرمربی پرسپولیسی.

با این نتایج، سه تیم ۳۵ امتیازی تراکتور، استقلال و سپاهان در رتبه های اول تا سوم جدول باقی ماندند .

سایز ویدئو: ۳۸.۳۲M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۱۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر