اوسمار: شانس رفتن به صدر را داشتیم اما از فرصتهایمان استفاده نکردیم
سرمربی پرسپولیس پس از شکست برابر ملوان، ناراحتی خود را ابراز کرد و تأکید کرد که تمرکز تیم باید روی مسابقه بعدی باشد.
به گزارش هفت ورزشی ، اوسمار ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، پس از شکست یک بر صفر شاگردانش مقابل ملوان، احساسات خود را با رسانهها به اشتراک گذاشت.
وی در نشست خبری گفت: «ناراحتیم. بازی بسیار سختی بود و نتوانستیم از موقعیتهایمان استفاده کنیم. فرصت داشتیم با پیروزی به صدر جدول برسیم اما این اتفاق رخ نداد.»
اوسمار ادامه داد: «اکنون بازی امروز تمام شده و ناراحتی ما نیز باید همینجا پایان یابد. تمرکزمان باید روی دیدار بعدی باشد تا عملکرد خود را به بهترین شکل ارائه دهیم.»