عصبانیت شدید اوسمار از نمایش بد پرسپولیسی ها!
با رسیدن به اواخر بازی پرسپولیس و فولاد (هفته هجدهم لیگ برتر) و از دست دادن چند موقعیت خوب، اوسمار به شدت کنار زمین از نمایش شاگردانش عصبانی شد.
با رسیدن به اواخر بازی پرسپولیس و فولاد (هفته هجدهم لیگ برتر) و از دست دادن چند موقعیت خوب، اوسمار به شدت کنار زمین از نمایش شاگردانش عصبانی شد.