سند ورزشگاه آزادی پس از نیم قرن صادر شد

سند مالکیت مجموعه بزرگ ورزشی آزادی پس از ۵۲ سال صادر و در مراسمی با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تحویل وزیر ورزش و جوانان شد.

سند ورزشگاه آزادی پس از نیم قرن صادر شد

به گزارش هفت ورزشی ، در ادامه نهضت صدور اسناد و تثبیت مالکیت املاک و اراضی کشور، صبح امروز یکشنبه، پنجم بهمن ماه ۱۴۰۴، سند مالکیت مجموعه بزرگ ورزشی آزادی، صادر و تحویل وزارت ورزش و جوانان شد.

سایز ویدئو: ۵۱.۷۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۳۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر