مدیرعامل فجرسپاسی: برد مقابل پرسپولیس تقدیم هوادارانی که پای تلویزیون بودند!

حاتم احمدی درباره پیروزی تیمش (فجرسپاسی) مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر صحبت کرد.

مدیرعامل فجرسپاسی: برد مقابل پرسپولیس تقدیم هوادارانی که پای تلویزیون بودند!
سایز ویدئو: ۲۱.۱۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۳۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر