واکنش مربی و ستاره‌ها به صعود تیم زنان استقلال

واکنش مربی و ستاره‌ها به صعود تیم زنان استقلال

پس از صعود تیم فوتبال زنان استقلال به لیگ برتر، مریم حسن‌زاده سرمربی آبی‌پوشان، تینا جهانشاهی، کیمیا نوری دروازه‌بان، سوگند سلیمانی و فریده شجاعی نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگوهایی جداگانه به این موفقیت واکنش نشان دادند.

سایز ویدئو: ۱۱۵.۷۰M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۳۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر