فریده شجاعی: به خاطر دربی بانوان، از صعود استقلال خوشحالم

دکتر فریده شجاعی نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال از صعود استقلال ابراز خرسندی کرد.

فریده شجاعی: به خاطر دربی بانوان، از صعود استقلال خوشحالم

به گزارش هفت ورزشی، فریده شجاعی نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال، در پی صعود بانوان استقلال به لیگ برتر به پرسش‌های مبینا روزبهانی گزارشگر هفت ورزشی پاسخ داد.

سایز ویدئو: ۵۷.۳۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۴۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر