مهاجم جدید پرسپولیس با شماره ۱۹ رسمی قرارداد بست

مهاجم جدید پرسپولیس با شماره 19 رسمی قرارداد بست

به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه پرسپولیس به‌صورت رسمی از نخستین خرید زمستانی خود رونمایی کرد و ایگور سرگیف، مهاجم ملی‌پوش ازبکستان، با امضای قرارداد به جمع سرخ‌پوشان اضافه شد.

نکته جالب این انتقال، امضای قرارداد سرگیف در یک پخش زنده یوتیوبی بود؛ جایی که هواداران پرسپولیس همانند نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت مستقیم شاهد نهایی شدن توافق و پیوستن مهاجم جدید تیم‌شان بودند.

سایز ویدئو: ۳۷.۷۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۱۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر