ثبات جالب در نیمکت‌های لیگ

چرا ساپینتو، تارتار و نویدکیا ماندگار شدند؟

در این نیم‌فصل سپری شده، تنها ۲ تیم دست به تغییر سرمربی زدند و نیمکت بقیه تیم‌ها دست نخورد.

چرا ساپینتو، تارتار و نویدکیا ماندگار شدند؟

لیگ برتر بیست و پنجم به نیمه راه خود رسیده است.

این ثبات، که کاملا عکس تغییرات پرتعداد فصل گذشته است، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ اما در هر صورت، یکی از اتفاقات امیدوارکننده فوتبال ایران است و باید آن را به فال نیک گرفت.

به نظر شما تا پایان فصل کدام مربیان از سمت خود برکنار می‌شوند؟

سایز ویدئو: ۳۶.۲۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۱۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر