واکنش ساپینتو به سوال خبرنگار درباره اولتیماتوم باشگاه: ما درجام حذفی و آسیا هستیم و از مرحله گروهی هم صعود کردیم

واکنش ساپینتو به سوال خبرنگار درباره اولتیماتوم باشگاه: ما درجام حذفی و آسیا هستیم و از مرحله گروهی هم صعود کردیم

اگرچه درلیگ درصدر نیستیم اما سپاهان را بردیم و مقابل پرسپولیس هم مساوی کردیم

سایز ویدئو: ۷۳.۷۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۳۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر