واکنش ساپینتو به سوال خبرنگار درباره اولتیماتوم باشگاه: ما درجام حذفی و آسیا هستیم و از مرحله گروهی هم صعود کردیم
اگرچه درلیگ درصدر نیستیم اما سپاهان را بردیم و مقابل پرسپولیس هم مساوی کردیم
اگرچه درلیگ درصدر نیستیم اما سپاهان را بردیم و مقابل پرسپولیس هم مساوی کردیم