آزادی: هواداران حق دارند از من ناراحت باشند
محمدرضا آزادی بعد از بازی استقلال مقابل سپاهان گفت که به هواداران حق می دهد که از او دلگیر باشند
محمدرضا آزادی بعد از بازی استقلال مقابل سپاهان گفت که به هواداران حق می دهد که از او دلگیر باشند