رضا شاهرودی: بازیکن خارجی برای پرسپولیس نیاورید، ۱۰ بازیکن در آکادمی دارم!
رضا شاهرودی در پایان دربی جوانان گفت داوری ها پرسپولیس را بسیار اذیت کرده و از داوران خواست "با وجدان" باشند!
رضا شاهرودی در پایان دربی جوانان گفت داوری ها پرسپولیس را بسیار اذیت کرده و از داوران خواست "با وجدان" باشند!