هوادار تراکتور: انتظارمان بیشتر بود؛ دلیل این نتایج داوری است!

هوادار تراکتور: انتظارمان بیشتر بود؛ دلیل این نتایج داوری است!

هوادار جوان تراکتور می گوید همیشه حق این تیم را خورده اند.

سایز ویدئو: ۳۵.۸۳M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۰۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر