هوادار جوان تراکتور می گوید همیشه حق این تیم را خورده اند.
هوادار تراکتور: انتظارمان بیشتر بود؛ دلیل این نتایج داوری است! هوادار جوان تراکتور می گوید همیشه حق این تیم را خورده اند. سایز ویدئو: ۳۵.۸۳M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۰۷ | دانلود ویدئو