ساپینتو: امروز هم بد نبودیم ولی نباید اینگونه گل بخوریم

ساپینتو: امروز هم بد نبودیم ولی نباید اینگونه گل بخوریم

صحبت‌های ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال پس از مصاف با گل‌گهر:

بازیکنان باید حرفه‌ای باشند و فکرشان به تیم باشد و متحد باشند.

با وجود این زمین، بهتر از حریف بازی کردیم و بابت نتیجه ناراحت هستیم.

بازیکنان آمده‌اند که یک گزینه باشند و انتظار دارم تا همه متحد باشند و طبق برنامه جلو بروند.

طبیعی است برخی بازیکنان از نیمکت نشینی ناراحت باشند.

امروز به بازیکنان گفتم که تلاش خود را کردند تا پیروز شوند.

سه روز پیش یک بازی خوب را مقابل تیمی سخت انجام دادیم و امروز هم بد نبودیم ولی نباید اینگونه گل بخوریم.

سایز ویدئو: ۱۳۲.۱۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۴:۰۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر