سیاوش یزدانی: خدا را شکر از استقلال انتقام گرفتم؛ بهتر است بمب بخورد وسط استقلال!

سیاوش یزدانی: خدا را شکر از استقلال انتقام گرفتم؛ بهتر است بمب بخورد وسط استقلال!

سیاوش یزدانی در یک مصاحبه جنجالی علیه ساپینتو، خسرو حیدری، سید حسین حسینی، روزبه چشمی و … حرف زد و گفت: فقط از وریا تعجب می‌کنم که چطور با این کادر زیر و رو کش و زیرآب زن همکاری می‌کند!

سایز ویدئو: ۱۷۶.۸۱M | مدت زمان: ۰۰:۰۵:۲۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر