هوادار استقلال: تا این آدمها در باشگاه هستند، وضع همین است!
پس از شکست استقلال مقابل گل گهر در هفته پانزدهم لیگ برتر هوادار این تیم میگوید ساپینتو باید برود.
پس از شکست استقلال مقابل گل گهر در هفته پانزدهم لیگ برتر هوادار این تیم میگوید ساپینتو باید برود.