هوادار استقلال: تا این آدم‌ها در باشگاه هستند، وضع همین است!

هوادار استقلال: تا این آدم‌ها در باشگاه هستند، وضع همین است!

پس از شکست استقلال مقابل گل گهر در هفته پانزدهم لیگ برتر هوادار این تیم می‌گوید ساپینتو باید برود.

سایز ویدئو: ۷.۰۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۱۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر