هوادار استقلال: المحرق تیم بدی بود، ما خوب نبودیم/ چرا تا آخر بازی بمانیم؟

هوادار استقلال: المحرق تیم بدی بود، ما خوب نبودیم/ چرا تا آخر بازی بمانیم؟

انتقاد هوادار استقلال از وضعیت بازی تیم و همینطور وضعیت چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس.

سایز ویدئو: ۴۳.۰۳M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۱۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر