هوادار استقلال می گوید پرسپولیس با تبعیض و بی عدالتی و ناداوری نتیجه می گیرد!
هوادار استقلال: گریه زنوزی به خاطر مساوی نبود، برای ناداوری و بیعدالتی است! هوادار استقلال می گوید پرسپولیس با تبعیض و بی عدالتی و ناداوری نتیجه می گیرد! سایز ویدئو: ۶۰.۳۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۵۲ | دانلود ویدئو