هوادار استقلال: گریه زنوزی به خاطر مساوی نبود، برای ناداوری و بی‌عدالتی است!

هوادار استقلال: گریه زنوزی به خاطر مساوی نبود، برای ناداوری و بی‌عدالتی است!

هوادار استقلال می گوید پرسپولیس با تبعیض و بی عدالتی و ناداوری نتیجه می گیرد!

سایز ویدئو: ۶۰.۳۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۵۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر