بادامکی: یک عده دوست ندارند مردم مشهد خوشحال باشند؛ زنوزی خودش را خراب کرد!

حسین بادامکی، مربی خیبر و معاون سابق پرسپولیس درباره لغو بازی استقلال و گل گهر در مشهد گفت: یک عده دوست ندارند مردم مشهد خوشحال باشند.

بادامکی: یک عده دوست ندارند مردم مشهد خوشحال باشند؛ زنوزی خودش را خراب کرد!

به گزارش هفت ورزشی بادامکی اعتراف کرد دوست دارد در کادرفنی پرسپولیس باشد اما هنوز پیشنهادی از این باشگاه دریافت نکرده است.
بادامکی همچنین در واکنش به حرف های زنوزی گفت: با این حرف ها فقط خودش و قهرمانی تراکتور را زیر سوال برد!

سایز ویدئو: ۹.۷۳M | مدت زمان: ۰۰:۰۶:۴۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر