مهدی تارتار: گل زدن کم شده چون همه مربیان در ایران دنبال نباختن هستند!

مهدی تارتار: گل زدن کم شده چون همه مربیان در ایران دنبال نباختن هستند!

سرمربی گل گهر می‌گوید این فوتبال را کارلوس کی روش به ایران آورده و مربیان ترجیح می‌دهند نبازند تا کار خود را از دست ندهند.

سایز ویدئو: ۵۸.۳۷M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۴۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر