عذرخواهی اوسمار از خبرنگاران در تبریز: به بازی با تراکتور به چشم فینال نگاه می‌کنم

عذرخواهی اوسمار از خبرنگاران در تبریز: به بازی با تراکتور به چشم فینال نگاه می‌کنم

به گزارش هفت ورزشی، سرمربی پرسپولیس که به دلیل ساعت پرواز سرخپوشان به تبریز از کنفرانس خبری پیش از بازی جا مانده بود، در یک گفتگوی اختصاصی با رسانه رسمی باشگاه، از حضور هواداران در ورزشگاه یادگار امام ابراز خرسندی کرد و گفت: فوتبال متعلق به هواداران است و بازی‌ها باید درحضور تماشاگر برگزار شود اما کاش در این بازی سکوها 50 - 50 بین دو تیم تقسیم می شد.

سایز ویدئو: ۱۵۷.۱۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۵:۳۹ | دانلود ویدئو
ارسال نظر