پرسپولیس خواهان استفاده از سهمیه ۱۰ درصدی خود شد

پرسپولیس خواهان استفاده از سهمیه 10 درصدی خود شد

پرسپولیس خواهان استفاده سهمیه 10 درصدی خود برای بازی مقابل تراکتور در ورزشگاه یادگار امام شد

بازی پرسپولیس و تراکتور فردا ساعت 16:15 در ورزشگاه یادگار امام در چارچوب جام حذفی برگزار خواهد شد

سایز ویدئو: ۲۷.۵۰M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۵۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر