پاسخ اوسمار به خبرنگار هفت ورزشی: دوره اول سرمربی‌گری‌ام در پرسپولیس راحت‌تر بود!

پاسخ اوسمار به خبرنگار هفت ورزشی: دوره اول سرمربی‌گری‌ام در پرسپولیس راحت‌تر بود!

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت دفاع کردن در چمن خراب راحت‌تر است و حمله کردن سخت.

سایز ویدئو: ۶۳.۹۲M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۵۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر