پاسخ اوسمار به خبرنگار هفت ورزشی: دوره اول سرمربیگریام در پرسپولیس راحتتر بود!
سرمربی پرسپولیس همچنین گفت دفاع کردن در چمن خراب راحتتر است و حمله کردن سخت.
سرمربی پرسپولیس همچنین گفت دفاع کردن در چمن خراب راحتتر است و حمله کردن سخت.