اوسمار: بعضی بازیکنان ما سرما خوردند، نمی‌توانم اسم‌شان را بیاورم!

اوسمار: بعضی بازیکنان ما سرما خوردند، نمی‌توانم اسم‌شان را بیاورم!

توضیحات اوسمار درخصوص وضعیت مصدومان و بیماران پرسپولیس برای بازی هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک.

سایز ویدئو: ۱۹.۱۱M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۳۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر