بیفوما: بسیار خوشحالم، این ۳ امتیاز برای لیگ خیلی مهم بود
بیفوما بعد از بازی پرسپولیس مقابل پیکان از گرفتن سه امتیاز در این بازی ابراز خوشحالی کرد
بیفوما بعد از بازی پرسپولیس مقابل پیکان از گرفتن سه امتیاز در این بازی ابراز خوشحالی کرد