پاسخ اوسمار به اتهام زیبا بازی نکردن پرسپولیس؛ ما مثل بقیه بازی می کنیم!

اوسمار ویرا در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید پرسپولیس زیبا بازی نمی کند و نتیجه گرا شده است، حرف جالبی زد.

پاسخ اوسمار به اتهام زیبا بازی نکردن پرسپولیس؛ ما مثل بقیه بازی می کنیم!

به گزارش هفت ورزشی، اوسمار گفت: ما هم مثل بقیه تیم ها بازی می کنیم. فاصله تیم ها در صدر جدول کم است و فایده ای ندارد اگر زیبا بازی کنیم و برنده نشویم. ما باید امتیازهای لازم را جمع کنیم و قهرمان شویم.

سایز ویدئو: ۴۳.۳۶M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۲۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر