رضا کرمانشاهی: کارشناسان به من گفتند داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت!

رضا کرمانشاهی: کارشناسان به من گفتند داور یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت!

رضا کرمانشاهی، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل پیکان گفت امیر عرب براقی باید یک پنالتی برای این تیم می گرفت.
به گزارش هفت ورزشی، معاون اجرایی پرسپولیس ادعا کرد امیر عرب براقی عامل اخطار گرفتن بیفوما بود!

سایز ویدئو: ۱۰۰.۷۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۰۸ | دانلود ویدئو
ارسال نظر