هوادار پرسپولیس با لباس آبی: از دزفول آمدم، نمیدانستم بازی بدون هوادار است!
هوادار پرسپولیس که از دزفول برای تماشای بازی پرسپولیس به تهران آمده، میگوید از بدون تماشاگر بودن بازی خبر نداشته و مشکلی هم ندارد اگر به استادیوم راهش ندهند.
هوادار پرسپولیس که از دزفول برای تماشای بازی پرسپولیس به تهران آمده، میگوید از بدون تماشاگر بودن بازی خبر نداشته و مشکلی هم ندارد اگر به استادیوم راهش ندهند.