تاج: پرسپولیس اگر تمایل نشان می‌داد، دربی در اصفهان یا شیراز بهتر از اراک برگزار می‌شد

تاج: پرسپولیس اگر تمایل نشان می‌داد، دربی در اصفهان یا شیراز بهتر از اراک برگزار می‌شد

صحبت های مهدی تاج در برنامه فوتبال برتر پیرامون میزبانی اراک از دربی 106

سایز ویدئو: ۶۵.۶۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۰۴ | دانلود ویدئو
ارسال نظر