عالیشاه: اسم این بازی را نمی شود دربی گذاشت!

عالیشاه: اسم این بازی را نمی شود دربی گذاشت!

امید عالیشاه بعد از دربی 106 در صحبت هایی اعتراضی گفت اسم این بازی را نمی شود دربی گذاشت

سایز ویدئو: ۷۴.۶۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۱۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر