امید عالیشاه بعد از دربی 106 در صحبت هایی اعتراضی گفت اسم این بازی را نمی شود دربی گذاشت
عالیشاه: اسم این بازی را نمی شود دربی گذاشت! امید عالیشاه بعد از دربی 106 در صحبت هایی اعتراضی گفت اسم این بازی را نمی شود دربی گذاشت سایز ویدئو: ۷۴.۶۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۱۵ | دانلود ویدئو