رهبری‌فرد: برای من افت داشت در دربی کارت نمی‌گرفتم

رهبری‌فرد: برای من افت داشت در دربی کارت نمی‌گرفتم

صحبت های بهروز رهبری فرد پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط استقلال و پرسپولیس پیش از دربی

سایز ویدئو: ۱۱۹.۵۱M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۴۱ | دانلود ویدئو
ارسال نظر