فقط ۸ هزار و ۶۰۰ بلیت برای تماشاگران دربی

دیدار پرسپولیس و استقلال روز جمعه ۱۴ آذر ۱۴۰۴، ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار خواهد شد.

فقط ۸ هزار و ۶۰۰ بلیت برای تماشاگران دربی

براساس مصوبه کمیسیون امنیت ورزش، ۸۶۰۰ تماشاگر اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت. از این تعداد، ۱۶۰۰ بلیت به بانوان اختصاص یافته و هر تیم ۸۰۰ تماشاگر خانم خواهد داشت.

۷۰۰۰ بلیت باقی‌مانده برای آقایان در نظر گرفته شده که سهم هر تیم ۳۵۰۰ نفر خواهد بود.

در این جلسه، مباحثی مانند استقرار و ورود و خروج ایمن تیم‌ها بررسی شد و میزان آمادگی ورزشگاه امام خمینی (ره) برای میزبانی این دیدار حساس مورد ارزیابی قرار گرفت. تأکید شد که اقدامات پشتیبانی و فراهم‌سازی امکانات لازم پیش از زمان بازی تکمیل شود.

سایز ویدئو: ۳۴.۶۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۳۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر