اگر ایران بودم، بازهم پشت تراکتور می‌نشستم!

اگر ایران بودم، بازهم پشت تراکتور می‌نشستم!

افشین قطبی در گفتگو با هفت ورزشی از تجربه شخصی می‌گوید: در سال ۱۹۸۸ که آکادمی‌اش را ساخت و خودش تراکتور و دستگاه چمن‌زن خرید تا بازیکنان آکادمی روی یک چمن خوب تمرین کنند.

او می‌گوید درست کردن چمن کاری ندارد و اگر 30 سال پیش توانسته خودش چمن مرتب بسازد پس امروز مسئولان فوتبال ایران هم می‌توانند.

سایز ویدئو: ۶۹.۱۳M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۱۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر