لوشکیا بازیکن تراکتور: خوشحالم که امشب گلزنی کردم و توانستم به تیمم کمک کنم
صحبت های لوشکیا بازیکن تراکتور بعد از تقابل با نسف قارشی
ما بازی به بازی پیش می رویم و امشب فقط گرفتن 3 امتیاز برای ما مهم بود
صحبت های لوشکیا بازیکن تراکتور بعد از تقابل با نسف قارشی
ما بازی به بازی پیش می رویم و امشب فقط گرفتن 3 امتیاز برای ما مهم بود