کاش اراک هم وزیر ورزش داشت؛ اعتراض آلومینیوم به داوری بازی ملوان

کاش اراک هم وزیر ورزش داشت؛ اعتراض آلومینیوم به داوری بازی ملوان

وقتی سرمربی آلومینیوم اراک بعد از حذف مقابل ملوان در نشست خبری به حالتی کنایه آمیز گلایه اش از داوری را مطرح کرد، برای خیلی ها این سوال پیش آمد که در بازی چه اتفاقی افتاده بود.
پس از بازی، رسانه باشگاه آلومینیوم با انتشار ویدیویی مدعی شد سه پنالتی این تیم سوخته و این اعتراض را به شکل مستند عنوان کرد.

سایز ویدئو: ۱۴.۲۷M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۲۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر