رضا درویش: اوریه به خاطر نخوردن قرص‌هایش بیمار شد

رضا درویش: اوریه به خاطر نخوردن قرص‌هایش بیمار شد

صحبت‌های رضا درویش مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره حواشی این باشگاه

سایز ویدئو: ۹۲.۹۱M | مدت زمان: ۰۰:۰۴:۰۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر