محمودی، مربی پادیاب: آسانی حرکت زشتی مقابل سرمربی ما انجام داد
محمودی، مربی تیم پادیاب، پس از دیدار با استقلال گفت: «آسانی با دست حرکت زشتی مقابل سرمربی ما انجام داد.» این اظهارنظر به دلیل رفتار بازیکن استقلال در جریان مسابقه مطرح شد
محمودی، مربی تیم پادیاب، پس از دیدار با استقلال گفت: «آسانی با دست حرکت زشتی مقابل سرمربی ما انجام داد.» این اظهارنظر به دلیل رفتار بازیکن استقلال در جریان مسابقه مطرح شد