حمید عبداللهی: از هواداران تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند؛ تمرکز را روی لیگ می‌گذاریم

مربی نساجی پس از شکست این تیم مقابل سایپا و کنار رفتن از جام حذفی گفت که در ادامه فصل تمرکز تمام و کمال باشگاه برای قهرمانی در لیگ آزادگان و صعود به لیگ برتر خواهد بود.

حمید عبداللهی: از هواداران تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند؛ تمرکز را روی لیگ می‌گذاریم
سایز ویدئو: ۶۵.۵۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۵۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر