بیرانوند خطاب به گزارشگر خرم آباد: ده بار بگو سیو دکتر بیرانوند، ناراحت نمی‌شوم

بیرانوند خطاب به گزارشگر خرم آباد: ده بار بگو سیو دکتر بیرانوند، ناراحت نمی‌شوم

بیرانوند: به نظر خودم شخصا او هیچ قصدی برای بی احترامی به من نداشت

این شوخی را همه با انجام دادند و اصلا مهم نیست/ امیدوارم بازیهای بعدی هم را گزارش کند

سایز ویدئو: ۴۸.۴۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۳۰ | دانلود ویدئو
ارسال نظر