بیرانوند خطاب به گزارشگر خرم آباد: ده بار بگو سیو دکتر بیرانوند، ناراحت نمیشوم
بیرانوند: به نظر خودم شخصا او هیچ قصدی برای بی احترامی به من نداشت
این شوخی را همه با انجام دادند و اصلا مهم نیست/ امیدوارم بازیهای بعدی هم را گزارش کند
بیرانوند: به نظر خودم شخصا او هیچ قصدی برای بی احترامی به من نداشت
این شوخی را همه با انجام دادند و اصلا مهم نیست/ امیدوارم بازیهای بعدی هم را گزارش کند