روایت علی ضیا از گواردیولا؛ برویم خوشگذرانی!

علی ضیا در خاطره‌ای جالب به رفتار خاص پپ گواردیولا پیش از آغاز مسابقات اشاره کرده است؛ رفتاری که نشان از روحیه مثبت و نگاه متفاوت سرمربی منچسترسیتی به فوتبال دارد.

روایت علی ضیا از گواردیولا؛ برویم خوشگذرانی!

به گزارش هفت ورزشی، علی ضیا در خاطره‌ای درباره پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، گفت: « پیش از آغاز بازی‌ها مربیان به رسم احترام با یکدیگر دست می‌دهند، گواردیولا لبخند می‌زند و می‌گوید: بریم خوش بگذرونیم.»

سایز ویدئو: ۱۲.۹۷M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۲۳ | دانلود ویدئو
ارسال نظر