هوادار پرسپولیس: هر بازی که اوسمار روی نیمکت باشد، به ورزشگاه می‌روم!

هوادار پرسپولیس: هر بازی که اوسمار روی نیمکت باشد، به ورزشگاه می‌روم!

یکی از هواداران پرسپولیس با ابراز علاقه شدید به سرمربی تیمش اعلام کرد تا زمانی که اوسمار هدایت سرخ‌پوشان را بر عهده دارد، در تمام بازی‌ها در ورزشگاه حاضر خواهد شد.

سایز ویدئو: ۴۱.۳۴M | مدت زمان: ۰۰:۰۱:۱۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر