حسینی: برخی به دنبال امتیاز گرفتن از VAR هستند

حسینی: برخی به دنبال امتیاز گرفتن از VAR هستند

سید مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم پیش از دیدار با چادرملو گفت: «برخی تیم‌ها و بازیکنان سعی می‌کنند از VAR امتیاز بگیرند و این کار ناجوانمردانه است. نباید سیستم داوری را به اشتباه انداخت. امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه دهیم.»

سایز ویدئو: ۱۵۳.۱۵M | مدت زمان: ۰۰:۰۴:۴۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر