طباطبایی: برخورد با هاشمیان باید محترمانه‌تر می‌بود| بازگشت غلامپور به استقلال مفید است

طباطبایی: برخورد با هاشمیان باید محترمانه‌تر می‌بود| بازگشت غلامپور به استقلال مفید است

طباطبایی در گفت‌وگویی ضمن انتقاد از نحوه جدایی وحید هاشمیان از پرسپولیس، تأکید کرد که باید احترام او حفظ می‌شد. او همچنین بازگشت بهزاد غلامپور به استقلال را اقدامی مثبت و تأثیرگذار برای بهبود شرایط تیم دانست.

سایز ویدئو: ۹۰.۰۳M | مدت زمان: ۰۰:۰۸:۱۳ | دانلود ویدئو
ارسال نظر