محمدمهدی فروردین نماینده مجلس: امیدوارم دربی در شیراز برگزار شود

محمدمهدی فروردین نماینده مجلس: امیدوارم دربی در شیراز برگزار شود

نماینده مجلس، محمدمهدی فروردین با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی شیراز ابراز امیدواری کرد که دیدار پرسپولیس و استقلال در این شهر برگزار شود.

سایز ویدئو: ۵۷.۶۹M | مدت زمان: ۰۰:۰۸:۰۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر