محمدمهدی فروردین نماینده مجلس: امیدوارم دربی در شیراز برگزار شود
نماینده مجلس، محمدمهدی فروردین با اشاره به ظرفیتهای ورزشی شیراز ابراز امیدواری کرد که دیدار پرسپولیس و استقلال در این شهر برگزار شود.
نماینده مجلس، محمدمهدی فروردین با اشاره به ظرفیتهای ورزشی شیراز ابراز امیدواری کرد که دیدار پرسپولیس و استقلال در این شهر برگزار شود.