کوشکی: هواداران حق دارند از من ناراحت باشند
علیرضا کوشکی که با یک گل و یک پاس گل ستاره استقلال در بازی امشب مقابل آلومینیوم بود، در واکنش به این سوال که هواداران استقلال از اخراج او در بازی آسیایی استقلال مقابل الوحدات شاکی هستند، گفت: هواداران حق دارند از اخراج من ناراحت باشند!