تیوی بیفوما: تراکتور در دو بازی ۱۰ گل زده بود پس ما نتیجه خوبی گرفتیم!
بازیکن تیم حریف تراکتور پس از دیدار اخیر، عملکرد تیمش را قابل قبول دانست و با اشاره به گلزنیهای تراکتور در دو بازی گذشته، گفت نتیجه امروز رضایتبخش بود.
بازیکن تیم حریف تراکتور پس از دیدار اخیر، عملکرد تیمش را قابل قبول دانست و با اشاره به گلزنیهای تراکتور در دو بازی گذشته، گفت نتیجه امروز رضایتبخش بود.