تیوی بیفوما: تراکتور در دو بازی ۱۰ گل زده بود پس ما نتیجه خوبی گرفتیم!

تیوی بیفوما: تراکتور در دو بازی 10 گل زده بود پس ما نتیجه خوبی گرفتیم!

بازیکن تیم حریف تراکتور پس از دیدار اخیر، عملکرد تیمش را قابل قبول دانست و با اشاره به گلزنی‌های تراکتور در دو بازی گذشته، گفت نتیجه امروز رضایت‌بخش بود.

سایز ویدئو: ۳۰.۱۲M | مدت زمان: ۰۰:۰۰:۵۶ | دانلود ویدئو
ارسال نظر