مربی استقلال: من در تمرین داد و بیداد می کنم نه در زمین بازی!

محمدرضا حیدریان، سرمربی تیم فوتسال استقلال، لیگ دسته‌ اول فوتسال را با پیروزی آغاز کرد.

مربی استقلال: من در تمرین داد و بیداد می کنم نه در زمین بازی!

به گزارش هفت صبح ورزشی، محمدرضا حیدریان بعد از پیروزی یک بر صفر سالنی بازان استقلال مقابل علقمه یزد در هفته اول لیگ دسته اول فوتسال گفت: بازی اول بود و کمی سخت بود چون بچه ها کامل هماهنگ نشده بودند.
حیدریان ادامه داد:
خیلی ها به من می گویند چرا داد و بیداد نمی کنی؟! اما من در تمرین داد و بیداد های خودم را میکنم… بازیکنان ما با کیفیت هستند و امیدوارم روز به روز بهتر شوند و به لیگ برتر صعود کنیم… من خیلی سال ها برای استقلال بازی کردم و همیشه مدیون هواداران هستم.

سایز ویدئو: ۱۰۴.۹۱M | مدت زمان: ۰۰:۰۳:۱۵ | دانلود ویدئو
ارسال نظر