هاشمیان: از شانسهایمان استفاده نکردیم و من راضی نیستم
وحید هاشمیان پس از بازی گفت: «با وجود فرصتهای متعدد، نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و به عنوان سرمربی از عملکرد تیم راضی نیستم.»
وحید هاشمیان پس از بازی گفت: «با وجود فرصتهای متعدد، نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و به عنوان سرمربی از عملکرد تیم راضی نیستم.»