هاشمیان: از شانس‌هایمان استفاده نکردیم و من راضی نیستم

هاشمیان: از شانس‌هایمان استفاده نکردیم و من راضی نیستم

وحید هاشمیان پس از بازی گفت: «با وجود فرصت‌های متعدد، نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و به عنوان سرمربی از عملکرد تیم راضی نیستم.»

سایز ویدئو: ۱۳۹.۵۳M | مدت زمان: ۰۰:۰۵:۵۷ | دانلود ویدئو
ارسال نظر