احسان حسینی: این برد متعلق به هواداران است
احسان حسینی پس از پیروزی خیبر گفت: «بازی سختی بود اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. دست هواداران را میبوسیم، این برد متعلق به آنهاست.»
احسان حسینی پس از پیروزی خیبر گفت: «بازی سختی بود اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. دست هواداران را میبوسیم، این برد متعلق به آنهاست.»