حسین بادامکی: پرسپولیس ضعیف نیست، فقط تحت فشار است

حسین بادامکی: پرسپولیس ضعیف نیست، فقط تحت فشار است

حسین بادامکی پس از پایان بازی گفت: «بازی خوبی بود. پرسپولیس تیم ضعیفی نیست، اما فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی وجود دارد که عملکرد تیم را تحت‌تأثیر قرار داده است.»

سایز ویدئو: ۷۵.۲۸M | مدت زمان: ۰۰:۰۲:۵۲ | دانلود ویدئو
ارسال نظر