حسین بادامکی: پرسپولیس ضعیف نیست، فقط تحت فشار است
حسین بادامکی پس از پایان بازی گفت: «بازی خوبی بود. پرسپولیس تیم ضعیفی نیست، اما فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی وجود دارد که عملکرد تیم را تحتتأثیر قرار داده است.»
حسین بادامکی پس از پایان بازی گفت: «بازی خوبی بود. پرسپولیس تیم ضعیفی نیست، اما فشار زیادی روی بازیکنان و کادر فنی وجود دارد که عملکرد تیم را تحتتأثیر قرار داده است.»